SUNCARE IS SELFCARE
-
Shooting0
-
Post production0
-
Crew0
-
Production time0
-
Buzz + Honors0
På få år er Ecooking vokset fra at være en mindre iværksættervirksomhed, til at være en international spiller i skønhedskategorien. En af de seneste tilføjelser til brandet, er solserien, som Ecooking ønskede at udbrede kendskabet til ved hjælp af en social media kampagne.
Til kampagnen udviklede M2 Film konceptet 'Suncare is selfcare', som fortæller historien om, at selvkærlighed er grænseløs – den kan være lige det, du synes – også solcreme.
Ecooking ambassadørerne Sarah Grünewald og Mary Consolata Namagambe, der begge er powerkvinder med stærke holdninger og sunde værdier, formidler budskabet i filmene.
Ecookings nye kampagnefilm handler om selvkærlighed. Vi ville gerne formidle et budskab om solcreme, som ikke var en løftet pegefinger, men som gjorde solcreme til en del af alt det, vi gør for at give os selv omsorg. Passer vi på vores hud, passer vi på os selv.