MASTERCLASS

  • Shooting
    0
  • Post production
    0
  • Crew
    0
  • Production time
    0
  • Buzz + Honors
    0
Kunde
LES DEUX

Med en vision om at blive det mest meningsfulde modebrand i verden og samtidig inspirere folk til at forfølge deres drømme og aldrig stoppe med tro på sig selv, har Les Deux masser på hjerte.

I brandfilmen 'Les Deux Masterclass' fortæller CEO og stifter Andreas von Der Heide om Les Deux' historie fra bare én enkelt t-shirt til lanceringen af store kollektioner og samarbejder over hele verden. Kulturen og værdierne er i fokus, hvor forskelligheder mødes på tværs af lande, religioner, racer og kulturer.

This was just a true friendship based on a white t-shirt and some military patches
Andreas von Der Heide, Les Deux

Med en vision om at blive det mest meningsfulde modebrand i verden og samtidig inspirere folk til at forfølge deres drømme og aldrig stoppe med tro på sig selv, har Les Deux masser på hjerte.

I brandfilmen ‘Les Deux Masterclass’ fortæller CEO og stifter Andreas von Der Heide om Les Deux’ historie fra bare én enkelt t-shirt til lanceringen af store kollektioner og samarbejder over hele verden. Kulturen og værdierne er i fokus, hvor forskelligheder mødes på tværs af lande, religioner, racer og kulturer.

INTERN OG EKSTERN KOMMUNIKATION

Målet med brandfilmen var først og fremmest at kommunikere, hvad Les Deux står for til både nuværende og potentielle medarbejdere.

Filmen, der er lavet i forskellige versioner/formater, har dog også været succesfuld på Les Deux’ eksterne kanaler, hvor den er blevet delt på tværs af digitale platforme. Det resulterede bl.a. i flotte organiske resultater på deres website.

LANGVARIGT SAMARBEJDE

Hos M2 Film er vi så heldige at have samarbejdet med Les Deux på flere projekter, hvor vi nyder godt af det indgående kendskab, vi har til hinandens forretninger, ønsker og mål.

Skal du i gang med din næste brandfilm? Lad os snakke