Efter 6 års samarbejde med Randers Tegl - hvor vi har produceret film til deres nationale og globale markedsføring - tør vi efterhånden godt kalde os eksperter på sten og tegl. En ting, vi med sikkerhed har lært, er, at mursten ikke bare er mursten!
M2 Film har i samarbejde med Randers Tegl produceret en film om deres unika sten, som viser den danske måde at producere kvalitetssten på. Her går vi helt tæt på håndværket, som har gjort Randers Tegl-Gruppen til en af Nordeuropas førende teglproducenter.
Efter 6 års samarbejde med Randers Tegl – hvor vi har produceret film til deres nationale og globale markedsføring – tør vi efterhånden godt kalde os eksperter på sten og tegl. En ting, vi med sikkerhed har lært, er, at mursten ikke bare er mursten!
M2 Film har i samarbejde med Randers Tegl produceret en film om deres unika sten, som viser den danske måde at producere kvalitetssten på. Her går vi helt tæt på håndværket, som har gjort Randers Tegl-Gruppen til en af Nordeuropas førende teglproducenter.
Den gode film opstår typisk, når kreativiteten blomstrer gennem hele produktionen og udviklingen af endnu bedre idéer får lov til at at opstå. En sådan proces kræver tillid. Og den tillid har M2 Film fra Randers Tegl.
OPTIMEREDE PROCESSER
Et længevarende samarbejde betyder også, at der kan produceres film, hvor de kreative tanker kan strække sig over et længere forløb og ikke blot en enkelt produktion. På den måde kan processer optimeres, da vi kan genbruge materiale fra produktion til produktion.
Hos Randers Tegl havde de et ønske om at fokusere mere på digital markedsføring. Og især på de levende billeder, der giver dem mulighed for at fortælle deres historie på en ny og spændende måde. Men kan mursten og tegl leveres på en så attraktiv og fængende måde, at budskabet fanger målgruppens (flygtige) opmærksomhed på sociale medier? Det skulle i hvert fald afprøves.
M2 Film producerede derfor en række SoMe-videoer i 9:16 og 1:1 formater, der kunne deles på tværs af deres digitale kanaler. Målet var en mere sofistikeret tilgang til branding på SoMe, hvor man ønskede at give målgruppen en intuitiv følelse af kvalitet, når de ser Randers Tegls produkter. Og det virkede.
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.