STOP NU

  • Shooting
    0
  • Post production
    0
  • Crew
    0
  • Production time
    0
  • Buzz + Honors
    0
Kunde
Økologisk Landsforening
Bureau
ENVISION

"Gulddreng" er genopstået og har et klart budskab: Køb økologisk.

GULD OG GRUNDVAND

Budskabet er omdrejningspunktet for Økologisk Landsforenings nye kampagne, som sætter fokus på vores grundvand. Ligesom Jesus, kan Gulddreng gå på vandet, og han optræder som vores ironiske frelser, som vil gøre det populært at købe økologisk, og dermed mindste forureningen af grundvandet.

M2 Film, Envision, Universal Music Denmark, Glass Management og Blonde Media har i samarbejde genoplivet stjernen, og for første gang nogensinde optræder Malte Ebert og Gulddreng sammen.

Vil du vide mere?

The team

Jan P.
Creative Director
M2 Film
Kasper Jensen
Kasper Jensen
Visual Production
M2 Film

Vi skaber kampagner og kreativt indhold, der virker!

  • Vi er350Kreative hoveder

  • Vi engagerer6250Personer hvert minut verden over

  • Vi skyder271Timers video hver måned

  • Vi distribuerer14037Masterfiler hvert år