The Bus

  • Shooting
    0
  • Post production
    0
  • Crew
    0
  • Production time
    0
  • Buzz + Honors
    0

THE BUS

Kunde
Midttrafik
Bureau
MIDTTRAFIK & FALKENBERG

Verdens sejeste bus
“Hvordan gør man bussen populær?” Dette var åbningsspørgsmålet i samarbejde mellem Midttrafik, Thomas Falkenberg og M2 Film. 

Midttrafik ønskede at ændre folks syn på bussen og på Midttrafik, og gøre det til det sejeste i verden at tage bussen. I månederne efter kampagnens lancering, fik Midttrafik mere end 4 millioner views på YouTube, og kampagnen har sidenhen taget fart i udlandet. 

“The Bus” har vundet Epica d’Or i filmkategorien til Epica Awards, og derudover guld ved Eurovest i Lisabon - op imod store brands som Cartier, BBC og Canal+.

This is the Sexiest and Best TV Ad for Public Transportation Ever Made
Treehugger.com

Verdens sejeste bus
“Hvordan gør man bussen populær?” Dette var åbningsspørgsmålet i samarbejde mellem Midttrafik, Thomas Falkenberg og M2 Film. 

Midttrafik ønskede at ændre folks syn på bussen og på Midttrafik, og gøre det til det sejeste i verden at tage bussen. I månederne efter kampagnens lancering, fik Midttrafik mere end 4 millioner views på YouTube, og kampagnen har sidenhen taget fart i udlandet. 

“The Bus” har vundet Epica d’Or i filmkategorien til Epica Awards, og derudover guld ved Eurovest i Lisabon – op imod store brands som Cartier, BBC og Canal+.

Our ability to deliver multiple services allows us to improve both scheduling and budgeting efficiencies. That way we can help clients create beautiful, effective campaigns and content for any screen.

  • M2 Film are350cool people

  • We amaze (people)6250worldwide every minute

  • We shoot (hours)271of video each month

  • We distribute14037master files each year