PURE LEGACY. NEXT-GEN ATTITUDE.

  • Shooting
    0
  • Post production
    0
  • Crew
    0
  • Production time
    0
  • Buzz + Honors
    0
Kunde
Dynaudio

LANCERING AF DYNAUDIO XEO 20 + 30

Gennem kampagnen ”Pure legacy. Next-gen attitude” lancerede Dynaudio deres to high-end højtalere, Xeo 20+30, sammen med M2 Film og strategic advisor, Troels Nørlem fra T for Troels. Denne kampagne indeholdt i alt 14 små film og en stor film.

SPILLER MED DUALITETER

Hele kampagnen er baseret på dualiteter: Stolt, traditionelt håndværk og tids-testet teknologi, kombineret med banebrydende digitale kapaciteter og bekvemmeligheder - Dermed navnet ”Pure legacy. Next-gen attitude.

Dualiteten kommunikeres via kontrasterende elementer i kampagnematerialet med Selsø Castle, som leverer det perfekte classical, baroque backdrop til Dynaudio’s højtalere. For ikke at nævne, den elegante ballet dans i hovedfilmen, som pludselig bliver til noget meget mere moderne og uforudseende.

Pure legacy. Next-gen attitude.
Dynaudio

LANCERING AF DYNAUDIO XEO 20 + 30

Gennem kampagnen ”Pure legacy. Next-gen attitude” lancerede Dynaudio deres to high-end højtalere, Xeo 20+30, sammen med M2 Film og strategic advisor, Troels Nørlem fra T for Troels. Denne kampagne indeholdt i alt 14 små film og en stor film.

SPILLER MED DUALITETER

Hele kampagnen er baseret på dualiteter: Stolt, traditionelt håndværk og tids-testet teknologi, kombineret med banebrydende digitale kapaciteter og bekvemmeligheder – Dermed navnet ”Pure legacy. Next-gen attitude.

Dualiteten kommunikeres via kontrasterende elementer i kampagnematerialet med Selsø Castle, som leverer det perfekte classical, baroque backdrop til Dynaudio’s højtalere. For ikke at nævne, den elegante ballet dans i hovedfilmen, som pludselig bliver til noget meget mere moderne og uforudseende.