SUNCARE IS SELFCARE

  • Shooting
    0
  • Post production
    0
  • Crew
    0
  • Production time
    0
  • Buzz + Honors
    0
Kunde
Ecooking

På få år er Ecooking vokset fra at være en mindre iværksættervirksomhed, til at være en international spiller i skønhedskategorien. En af de seneste tilføjelser til brandet, er solserien, som Ecooking ønskede at udbrede kendskabet til ved hjælp af en social media kampagne.

Til kampagnen udviklede M2 Film konceptet 'Suncare is selfcare', som fortæller historien om, at selvkærlighed er grænseløs – den kan være lige det, du synes – også solcreme.

Ecooking ambassadørerne Sarah Grünewald og Mary Consolata Namagambe, der begge er powerkvinder med stærke holdninger og sunde værdier, formidler budskabet i filmene.

Ecookings nye kampagnefilm handler om selvkærlighed. Vi ville gerne formidle et budskab om solcreme, som ikke var en løftet pegefinger, men som gjorde solcreme til en del af alt det, vi gør for at give os selv omsorg. Passer vi på vores hud, passer vi på os selv.
Instruktør Mathilde Pedersen

På få år er Ecooking vokset fra at være en mindre iværksættervirksomhed, til at være en international spiller i skønhedskategorien. En af de seneste tilføjelser til brandet, er solserien, som Ecooking ønskede at udbrede kendskabet til ved hjælp af en social media kampagne.

Til kampagnen udviklede M2 Film konceptet ‘Suncare is selfcare’, som fortæller historien om, at selvkærlighed er grænseløs – den kan være lige det, du synes – også solcreme.

Ecooking ambassadørerne Sarah Grünewald og Mary Consolata Namagambe, der begge er powerkvinder med stærke holdninger og sunde værdier, formidler budskabet i filmene.

DIGITALT FOKUS

Kampagnen er bygget op af to spor: ét spor der fokuserer på kendskab og branding, og ét spor der fokuserer på produkter og salg.

Brandingsporet rummer en større hovedfilm, hvor begge ambassadører indgår, samt to større cutdowns, hvor de optræder hver for sig. Således kunne Ecooking både pushe hovedfilmen ud på deres social media kanaler til det brede publikum, samt segmentere efter målgrupper, der identificerer sig mere eller mindre med enten Sarah eller Mary.

Det taktiske spor, som handler om produktpræsentationer og salg, blev udformet som 12 korte SoMe film. Hver film har et eller flere produkter i fokus, hvor kvaliteter som ”allergy certified” og solfaktor bliver fremhævet. Hver film er udformet i fire formater, så de matcher Ecookings sociale mediekanaler.

 

Lad os snakke om din næste digitale kampagne?